Nieuwsbrief

365Monitor

  • Per 1 oktober 2022 stopt Microsoft Office 365 met basic authentication voor Exchange. Het is voor u arbeidsintensief om per klant na te gaan of deze nog inlogt via basic authentication. Hier kunnen we wat mee! We hebben een tabel gemaakt met gebruikers die nog aanmelden met legacy authentication (m.u.v. Auth SMTP) en deze tabel krijgt u wekelijks van ons toegestuurd, zodat u aan de slag kan gaan met uw klanten. Weer een extra reden om 365Monitor bij uw klanten te verkopen!
  • We hebben binnen 365Monitor ook de beschikking over de “Daily Activity Summary” partner overview. In deze overview krijgt u dagelijks heel overzichtelijk de status van de laatste 24 uur van al uw klanten in een oogopslag te zien.
  • U kunt als partner gebruik maken van onze gratis “Partner media kit”. Deze is voor u zorgvuldig samengesteld, zodat u met een minimale marketing inspanning, al uw klanten kunt bereiken om 365Monitor te promoten. De teksten kunt u naar eigen inzicht aanpassen, maar de basis staat! Mocht u vragen hebben met betrekking tot de marketing, bel mij en ik help u graag!
  • Om 365Monitor bij uw bedrijf te gaan invoeren, is draagvlak nodig binnen uw organisatie, zowel op marketing-, als op technisch gebied. Is het lastig om uw techneuten goed de instrueren? Bel Albert, hij geeft graag online of ter plaatse uitleg zodat er een goede basis wordt gecreëerd om prettig te kunnen werken met 365Monitor.
  • Wanneer het uitrollen van 365Monitor binnen uw organisatie te grootschalig is en u heeft zelf even de capaciteit niet om uw klanten toe te voegen aan het dashboard, neem dan gerust contact met ons op. Wij stellen aan u een technicus gratis ter beschikking om uw klanten bij u op kantoor in te voeren, zodat u hier verder geen omkijken meer naar heeft.
  • Indien u wensen, vragen of opmerkingen heeft over 365Monitor, laat het ons weten. We zijn continu bezig met het uitbreiden en fine tunen van ons product en hiervoor kunnen we uw input goed gebruiken!

Nieuwe producten van Smile Tools vanaf 1 juli 2022

Smile Tools is ontstaan met de gedachte “wat missen we in de markt en wat is handig voor de IT partner om zijn dienstverlening naar zijn klanten te verbeteren en te waarborgen”. Naast onze tool 365Monitor, hebben wij vanaf 1 juli 2022 AVGDesk en CyberDesk in ons programma opgenomen. Uiteraard beiden met een mooi partnerprogramma en de ondersteuning die u inmiddels van ons gewend bent. Beide programma’s zijn gemaakt in een SharePoint omgeving, zijn dus overal vandaan te bewerken en zo wordt ook vastgelegd wie er op welk moment iets heeft veranderd. Voor uw klant eenvoudig te gebruiken; tegeltjes op het scherm die aangeklikt kunnen worden met daaronder 80% het basis voorwerk, de laatste 20% gezamenlijk, met u, ons en de klant, nog in te vullen.

  • AVGdesk: een tool ontwikkeld om snel en vakkundig bij uw klant de AVG volgens de wetgeving goed te regelen. Wij kunnen dit volledig voor u uitvoeren, zodat u alleen de factuur stuurt, maar desgewenst kunt het met de nodige studie ook zelf. Alles met behulp van de speciaal ontwikkelde software. Laagdrempelig en op basis van maandabonnement.
  • CyberDesk: wat heeft uw klant met u afgesproken, is dit goed vastgelegd? Een soort ISO-certificering light speciaal voor het MKB. CyberDesk wordt door ons uitgevoerd bij uw klant. Het genereert mogelijk voor u werk, maar vooral duidelijke afspraken tussen u en uw klant. Zoals: waar liggen de verantwoordelijkheden, krijgt de klant wat hij verwacht en, als het fout gaat, heb je een gezamenlijk document om op terug te vallen. Deze tool is ook laagdrempelig en op basis van een maandabonnement.
GEPLAATST IN

Security en AVG snel op orde

Begin vandaag nog met tijd besparen!

PETER VAN LENT
Directeur

SmileTools B.V.

Gebroeders Bonnemastrjitte 25
8711LP Workum

info@smiletools.nl
085 4863 777

KvK 83757406
BTW NR: NL862979869B01 

IBAN NL87RABO0372800238